fredag 25 mars 2011

Vad är det för fel

Vad är det för fel på mig.
Ingen vill vara med mig.
Jag står här ensam.
Varför är jag ensam.
Är det något fel på mig.
Jag mår så dåligt.
Men jag ljuger för alla och mig.
Så ingen märker att jag mår dåligt.
Jag håller på att dö.
Men ingen märker det.
Vad ska jag göra?
Är det nåt fel på mig.
Jag vill vara någon annan.
Så att jag inte behöver vara ensam.
Men jag kan inte vara någon annan.
Varför inte?
Jag kan inte vara den jag är nu.
Jag klarar inte av att vara ensam.
Men någon säger att jag inte är ensam.
Vem är det?
Det var Gud som sa det.
Du behöver inte vara någon annan.
Jag kommer alltid att vara med dig.
Jag blev glad att jag inte är ensam längre.
Tack Gud.
Du har fått mig att förstå att det är inget fel på mig.
Jag lever nu och jag kommer aldrig vara ensam mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar